Gnijący Legion  

Posted by Kruti in , , , ,

Jako, że bardzo spodobało się nam tworzenie raportów bitewnych postanowiliśmy stworzyć coś bardziej okazałego. Dlatego też w najbliższych dniach zaprezentujemy siły, które będą dramatis personae najbliższego raportu.

W pierwszej kolejności pierwsza odsłona Armii Chaosu pod sztandarami Nurgle'a mojego autorstwa.

Rycerze Chaosu, nowe, plastikowe figurki, jak zwykle nieco przeze mnie zmienione.



Kolejny oddział Rycerzy Chaosu. Tym razem stare (tzn. starsze) figurki metalowe. Również poddane modyfikacjom



Konni Maruderzy. Skleceni a la Centaury







Piesi Maruderzy pamiętający jeszcze odległe czasy :). To mój piewszy regiment do Armii Chaosu Nurgle'a.





Kolejni Konni Maruderzy. Nowe plastki, także po drobnym liftingu





A to kolejny konny regiment Maruderów. Jest dość wiekowy, ale nad konwrsjami napociłem się zdecydowanie bardziej.



Na razie tyle. Mam nadzieję już jutro pokazać ciąg dalszy Armii, która zawita niebawem do Lublina ;).

Pozdrawiam

Kruti

This entry was posted on czwartek, 5 marca 2009 at czwartek, marca 05, 2009 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 komentarze

Prześlij komentarz

statystyka