Projekt: Waaagh!  

Posted by Kruti in , ,

 

Jak, być może, wynikało to z wcześniejszych publikacji, postanowiłem na jakiś czas odpocząć od jasnej strony mocy. Chodzi głównie o to, że od pewnego czasu – ja wierny obrońca tradycji i prawości – postanowiłem po prostu pograć armiami „złymi”. Dotyczy to zarówno WFB jak i WH40K.

Tego ostatniego dotyczy właśnie projekt Waaagh!. O motywach skonstruowania orkowej floty do Ghotica już wspominałem. Jednakże „orkowy” temat postanowiłem pociągnąć nieco dalej. Właściwie to sporo dalej. A tak konkretnie to do samego końca :). Z uwagi na mającą powstać w Starym Świecie kampanię czterdziestkową obejmującą cztery systemy (WH40k, BFG, Necromunda i Aeronautica Imperialis) postanowiłem dokompletować niecne orcze plemię we wszystkich niezbędnych systemach. Jako, że Necromunda i Aeronautica są proste do przygotowania (właściwie chodzi o to, że pochłaniają mniej czasu) zacząłem od WH40k. Póki co jestem na etapie kompletowania armii. Niezliczone hordy chopaków i zdezelowanych pojazdów to oczywiście trzon armii. Co do reszty to chyba jeszcze wymaga przemyślenia. Zresztą na przemyśleniach, dotyczących mojej niedoszłej rozpiski Orkasów, upływają ostatnio liczne popołudnia w Starym Świecie. Moim koncepcjom towarzyszą zazwyczaj litościwe uśmiechy Dominika i Skarka :). Obawiam się, że z przerażeniem śledzą kierunek w którym to wszystko podąża ;). No cóż - pozostaje mi wierzyć, że da się tym grać...

Do skompletowania armii jeszcze daleko a ja już zaobserwowałem jeden problem. Masa figurek w orkowej armii będzie wymagała naprawdę przemyślanego transportu. Mam nadzieję, że jakimś remedium okażą się staroświatowe walizki, których sprzedaż z tego co wiem ruszy niebawem (te dostępne na rynku nie zaspokoją niestety moich potrzeb nawet w połowie :) ).

Kilka "samolotów" z Aeronautica Imperialis i solidny orkowy gang dopełnią całości. Pracy sporo, ale taka kampania będzie chyba tego warta.

Tak więc fascynacja orkami jest na wznoszącej. Trzymajcie kciuki, żeby nieprędko osłabła. Kto wie może znowu przekonam się do WH40k?

Pozdrawiam

Kruti

This entry was posted on czwartek, 10 lipca 2008 at czwartek, lipca 10, 2008 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 komentarze

Anonimowy  

ale...

10 lipca 2008 21:26

Prześlij komentarz

statystyka