Witam. Dziś przedstawiam Wam moje owoce drążenia w internecie i wyszukiwania plotek o dwóch kodeksach do Warhammera i Warhammera 40000, które jeszcze w tym roku pojawią się na półkach.
Wrzesień to jak wiadomo miesiąc Space Hulk'a ale w już w październiku nadciągną Kosmiczne Wilki (Space Wolves). Obecny kodeks jest jednym z najdłużej istniejących na rynku i faktycznie jak mało który wymagał odświeżenia. Początkowo sądzono, że Games Workshop może wybrać drobne unowocześnienie w postaci karłowatego mini kodeksu opublikowanego w White Dwarfie (tak postąpiono z Blood Angels). Na szczęście poszli na całość i wydają pełnokrwisty kodeks.
Tak jak Black Templars mieli wyraźny "styl" rycerski tak Kosmicze Wilki to ewidentne zasugerowanie się wikingami (czy trafne i zjadliwe to się dopiero okaże). Wilki mają być heroiczne - to oznacza duże nasycenie bohaterami - więcej niż normalnie 2 Dowództwa (HQ) w standardowej rozgrywce, "Samotnych Wilków" wystawianych z puli Elit, możliwość wyróżnienia swojego bohatera poprzez dokupienie mu Sagi (oprócz opiewania jego oczywistych, heroicznych dokonań ma mieć ona także zastosowanie praktyczne). Szokującą zmiana to modele Kosmicznych Marines na... wilkach! Będą ponoć zwani Thunderwolf Cavalry, w standardzie Siłę i Wytrzymałość 5, multum ataków typu Rending oraz opcję dokupienia Storm Shields :) Idea śmiała, zobaczymy jak wypadną modele. Oczywiście jak z każdym nowszym kodeksem tak i tutaj do dyspozycji będzie istna plejada bohaterów specjalnych - jeden z nich ma ponoć w momencie śmierci zabierać ze sobą wrogiego bohatera, który go zabił! Mniam!
Szczuroludzie, czyli powrót Skavenów.
Tutaj niestety nie wiadomo zbyt wiele ale coś udało się wycisnąć z licznych, choć często nieprecyzyjnych, źródeł.
Po pierwsze - powrót w wielkim stylu Vermin Lorda! Tak jest. Ponoć ma służyć jako awatar Rogatego Szczura, co ma powodować, że wszystkie modele Skavenów w 12" mają zdolność Stubborn. Oczywiście tradycyjnie jest świetnym magiem a do dyspozycji dodatkowy czar rzucany z poziomu 23+. W to ostatnie jakoś nie chce mi się wierzyć choć Chaos ma do dyspozycji czar niewiele tańszy (Infernal Gateway). Ma się także pojawić Mistrz Asasynów (Klan Eshin) oraz Wielki Mutator (Klan Moulder), którzy będą odpowiednio modyfikować listę jednostek do wyboru przy tworzeniu armii. Klan Pestilens oraz Skryre ma być także dopieszczony: ci pierwsi dostaną gigantyczne kadzielnice (zasady jak dotąd nieznane) oraz swoją specjalną magię, ci drudzy ogromnego Doom Wheel'a (najprościej można go opisać jako... gigantyczny kołowrót dla chomików miotający błyskawice).
Zapowiada się diabelsko - czas powoli odkurzać własne szczurki. :)
Wrzesień to jak wiadomo miesiąc Space Hulk'a ale w już w październiku nadciągną Kosmiczne Wilki (Space Wolves). Obecny kodeks jest jednym z najdłużej istniejących na rynku i faktycznie jak mało który wymagał odświeżenia. Początkowo sądzono, że Games Workshop może wybrać drobne unowocześnienie w postaci karłowatego mini kodeksu opublikowanego w White Dwarfie (tak postąpiono z Blood Angels). Na szczęście poszli na całość i wydają pełnokrwisty kodeks.
Tak jak Black Templars mieli wyraźny "styl" rycerski tak Kosmicze Wilki to ewidentne zasugerowanie się wikingami (czy trafne i zjadliwe to się dopiero okaże). Wilki mają być heroiczne - to oznacza duże nasycenie bohaterami - więcej niż normalnie 2 Dowództwa (HQ) w standardowej rozgrywce, "Samotnych Wilków" wystawianych z puli Elit, możliwość wyróżnienia swojego bohatera poprzez dokupienie mu Sagi (oprócz opiewania jego oczywistych, heroicznych dokonań ma mieć ona także zastosowanie praktyczne). Szokującą zmiana to modele Kosmicznych Marines na... wilkach! Będą ponoć zwani Thunderwolf Cavalry, w standardzie Siłę i Wytrzymałość 5, multum ataków typu Rending oraz opcję dokupienia Storm Shields :) Idea śmiała, zobaczymy jak wypadną modele. Oczywiście jak z każdym nowszym kodeksem tak i tutaj do dyspozycji będzie istna plejada bohaterów specjalnych - jeden z nich ma ponoć w momencie śmierci zabierać ze sobą wrogiego bohatera, który go zabił! Mniam!
Szczuroludzie, czyli powrót Skavenów.
Tutaj niestety nie wiadomo zbyt wiele ale coś udało się wycisnąć z licznych, choć często nieprecyzyjnych, źródeł.
Po pierwsze - powrót w wielkim stylu Vermin Lorda! Tak jest. Ponoć ma służyć jako awatar Rogatego Szczura, co ma powodować, że wszystkie modele Skavenów w 12" mają zdolność Stubborn. Oczywiście tradycyjnie jest świetnym magiem a do dyspozycji dodatkowy czar rzucany z poziomu 23+. W to ostatnie jakoś nie chce mi się wierzyć choć Chaos ma do dyspozycji czar niewiele tańszy (Infernal Gateway). Ma się także pojawić Mistrz Asasynów (Klan Eshin) oraz Wielki Mutator (Klan Moulder), którzy będą odpowiednio modyfikować listę jednostek do wyboru przy tworzeniu armii. Klan Pestilens oraz Skryre ma być także dopieszczony: ci pierwsi dostaną gigantyczne kadzielnice (zasady jak dotąd nieznane) oraz swoją specjalną magię, ci drudzy ogromnego Doom Wheel'a (najprościej można go opisać jako... gigantyczny kołowrót dla chomików miotający błyskawice).
Zapowiada się diabelsko - czas powoli odkurzać własne szczurki. :)
This entry was posted
on niedziela, 23 sierpnia 2009
at niedziela, sierpnia 23, 2009
and is filed under
Nowość,
Plotki,
WFB
. You can follow any responses to this entry through the
comments feed
.